Namecheap.com - Cheap domain name registration, renewal and transfers - Free SSL Certificates - Web Hosting

2/11/11

Kerispatih - Tapi Bukan Aku


jangan lagi kau sesali keputusanku
ku tak ingin kau semakin kan terluka
tak ingin ku paksakan cinta ini
meski tiada sanggup untuk kau terima

aku memang manusia paling berdosa
khianati rasa demi keinginan semu
lebih baik jangan mencintaiku aku dan semua hatiku
karena takkan pernah kau temui, cinta sejati

reff:
berakhirlah sudah semua kisah ini
dan jangan kau tangisi lagi
sekalipun aku takkan pernah mencoba kembali padamu
sejuta kata maaf terasa kan percuma
sebab rasa ku tlah mati untuk menyadarinya

semoga saja kan kau dapati
hati yg tulus mencintaimu
tapi bukan aku

repeat reff

klik disini


0 komentar:

Post a Comment



 

DISCLAIMER: All Lyrics Song text above is copyright / property of the authors, artists and music labels horse's mouth. All media - including the lyrics / text download, chord / key guitar, streaming MP3 audio and video clips - available on this site are for promotional and evaluation purposes. We also do not provide MP3 audio video files on our server. If you like the single song, buy a cassette / CD or a personal dial tone (NSP / RBT / ringtones) was to support the artist / singer / band in question to continue working. All lyrics provided for reviewal and educational purposes only.

Download Gr4tis Mp3 Copyright © 2012 Gr4tis Theme is Designed by Gr4tis