Namecheap.com - Cheap domain name registration, renewal and transfers - Free SSL Certificates - Web Hosting

4/23/12

Kerispatih - Cinta Putih



Apa jadinya hati yang terbagi
Diseparuh perjalananku
Rusaklah sudah cinta putih ini
Keinginan tiada sejalan dengan kenyataan hidup

Betapa ku pasrahkan hatiku
B'tapa aku mencintaimu
Tapi apa yang kau beri untukku
Kau tukar semua dengan luka dan kesakitanku


Reff :: Khianati...
Sebisa dirimu mengkhianati
Karena kupastikan kelak kau mohon aku
Untuk kembali padamu lagi ..

Betapa ku pasrahkan hatiku
B'tapa aku mencintaimu
Tapi apa yang kau beri untukku
Kau tukar semua dengan luka dan kesakitanku

Back to Reff

Khianati...
Sebisa dirimu mengkhianati
Karena kupastikan kelak kau ,
pinta aku ,mohon aku . ingin aku ..
Untuk kembali padamu lagi ..

khianati aku 2x

klik disini


0 komentar:

Post a Comment



 

DISCLAIMER: All Lyrics Song text above is copyright / property of the authors, artists and music labels horse's mouth. All media - including the lyrics / text download, chord / key guitar, streaming MP3 audio and video clips - available on this site are for promotional and evaluation purposes. We also do not provide MP3 audio video files on our server. If you like the single song, buy a cassette / CD or a personal dial tone (NSP / RBT / ringtones) was to support the artist / singer / band in question to continue working. All lyrics provided for reviewal and educational purposes only.

Download Gr4tis Mp3 Copyright © 2012 Gr4tis Theme is Designed by Gr4tis