Namecheap.com - Cheap domain name registration, renewal and transfers - Free SSL Certificates - Web Hosting

4/25/12

Raisa – Apalah (Arti Menunggu)





Download video clip Raisa Apalah (Arti Menunggu)
telah lama aku bertahan
demi cinta wujudkan sebuah harapan
namun ku rasa cukup ku menunggu
semua rasa tlah hilang

sekarang aku tersadar
cinta yang ku tunggu tak kunjung datang
apalah arti aku menunggu
bila kamu tak cinta lagi

namun ku rasa cukup ku menunggu
semua rasa tlah hilang

sekarang aku tersadar
cinta yang ku tunggu tak kunjung datang
apalah arti aku menunggu
bila kamu tak cinta lagi

dahulu kaulah segalanya
dahulu hanya dirimu yang ada di hatiku
namun sekarang aku mengerti
tak perlu ku menunggu sebuah cinta yang sama

sekarang aku tersadar
cinta yang ku tunggu tak kunjung datang
apalah arti aku menunggu
bila kamu tak cinta lagi

sekarang aku tersadar
cinta yang ku tunggu tak kunjung datang
apalah arti aku menunggu
bila kamu tak cinta lagi


0 komentar:

Post a Comment



 

DISCLAIMER: All Lyrics Song text above is copyright / property of the authors, artists and music labels horse's mouth. All media - including the lyrics / text download, chord / key guitar, streaming MP3 audio and video clips - available on this site are for promotional and evaluation purposes. We also do not provide MP3 audio video files on our server. If you like the single song, buy a cassette / CD or a personal dial tone (NSP / RBT / ringtones) was to support the artist / singer / band in question to continue working. All lyrics provided for reviewal and educational purposes only.

Download Gr4tis Mp3 Copyright © 2012 Gr4tis Theme is Designed by Gr4tis